Sunday 29 May 2011

You think I’ll cry? You think I’ll breakdown? Damn, you’re wrong! I knew your games before, I just played along. If you think I’m stupid, yup, you’re right! I fell for a player with his game I couldn’t fight


Tak perlu explain okay. Semue dah jelas dekat sini. Man, semue sama okay. Takde beza. Betol kan? Maybe ade certain people yang lain. Tapi 60% lelaki dalam dunia nii useless. God, kenape aku pecaya dekat kau. Sumpah aku bodoh. BODOH BODOH BODOH. Thanks sebab buat aku sedar yang aku nii bodoh :) 

i've fallen in love so many times but love never gave me a chance to know how it feelss to be loved back by the person that ILOVESOMUCH

Terima kasih kerana singgah dalam kehidupan saya. Saya sangat menghargainya walaupun hanya sebentar. Terima kasih juga kerana telah membuat hati saya luka untuk kedua kalinya. Anda hebat! Awak telah berjaya masuk kedalam hati saya dalam masa 1 Bulan 22 Hari.

Btw thanks sebab dah cuba jadi lelaki yang setia untuk aku, tapi try harder kay? Perempuan tak pandang kalau setakat cakap paki mulut tapi tak buat jugak. Jangan jadi keling okay? So maybe nii jea aku perlu cakap. So automatically kite dah BREAK. Jangan salah kan aku sebab nii semue punca daripada kau. Okay? Kau. Bukan aku. Tapi KAU.

So bye DAVID RICE 






ASSALAMUALAIKUM