Tuesday 31 May 2011

IMISSYOU, a lot okay. Untung tak pakai phone kay, so takde laa tangan aku menggatal massage kau kan. Sekarang selalu tengok cerita JUMPER. Sebab? Muka David Rice tu ade irasiras muka kau. Bukan aku cakap kay, akak yang cakap. Tapi ade laa sikit, David rice lagi handsome okay. 

Ahh sudahh, ape aku merepek malamalam nii. Now tengah wall dengan Sarah, budak nii cari gaduh betul laa. Kecikkecik dah pandai pau orang Haha. Tapi it's okay laa, dia dah banyak tolong aku. Dia selalu teman aku kalau aku sedih. Thanks Sarah, akak sayang Sarah okay :)

Okay besok pegi JB dengan akak, teman dia pegi JPN. Nak buat ape entah. Balik tu plan nak singgah Jusco, tengok Kungfu Panda. P A N D A ~ Bodoh aku rindu gila dekat kau laa babi. Hamek kau aku mencarut -.-

Tadi akak cari Ridsect, dah habis -.- Cb banyak gila nyamuk harini. Nak beli tapi kereta takde. Abang semue pakai kereta, bodoh malamalam macam nii tak balik lagi -.-

Tibatiba akak cakap Suruh Boyfriend kau belikan Ridsect boleh? Mahaii idea tak beragak akak aku nii enn. Then aku cakap laa Tak boleh laa, gaduh nii. Tau dia cakap ape? Bak sini num dea, aku call. Aku cakap kau tengah nazak sebab kena gigit nyamuk, confirm dia dtg kan. Nanti time dia dtg aku bagi duit suruh dia beli Ridsect dulu baru boleh jenguk kau, then nanti kau buatbuat nazak laa eah.

Otak dia laa ~ Agakagak nak suruh aku nazak enn -.- 

P/S : Entry harini takde title sebab entry nii macam rojak Haha. Lantak aku laa kan nak tulis ape, bodoh yang kau nak sebok hal aku asal babi. Kan dah mencarot lagi, Harini memang hari mencarot sedunia Haha. Mintak maaf Kbye

ASSALAMUALAIKUM