Thursday 27 October 2011

Sayang 


Jumpe awak harini. Sukaaaa ♥ Thankss ♥ Awak datang sekolah teman saya training teater kan? Tapi scene saya takde punnn. Kesian awak tengok saya ketawe jee. Takpe next time eh. Cikgu nak cepat tadi. 


Tadi dekat dewan saya haus macam orang gila :( Bukan saya sorang tapi semue orang Haha Lepastu suruh dayat beli air dia kata nanti. Suruh awie dia kata malas. Suruh syahir dia diam -.- Okay faaaaine aku pergi sendiri. Tak sendiri lah. Kite pergi dengan Encik pondan saya ♥ Mase nak pergi tu macam nak hujan dah. Tapi dia still nak pergi. Okay kite pergi jugak. Otw balik tetibe hujan lebat. Naaaaaaise ♥ Dia suruh kite jalan belakang dia ♥ Dia taknak kite kena hujan ♥ Tapi dia tak perasan hujan lebat masetu, dia lindung macamane pun still kena hujan jugak lah sayang Hehe tapi kite diam je, sebab sukaaaa (Y) Then sampai sekolah confirm lah dah basah sangatsangat kan. Nampak Umy, Amir, Sha, Yun kat depan. Diorang jahat ketawekan kitorang -.- Tapi Encik pondan saya kate kitorang macam hindustan Haha #bukan keling eh


Lepastu kite masuk dewan. Awak mengantuk, awak penat, awak bosan. Saya suruh balik tidur awak kate taknak ♥ Sampai training habis awak teman saya #sukaa ♥ Awak tidur kat meja dewan tu. Saya tenung je muka awak tu. Lepastu saya jahat snap gambar awak masetu. Tapi saya sukaa ♥ Cute ♥ Macam pondan 




Tengok tuuu. Macam monyet punye bontot tak? Ehe #Gurau. Bie, sorry tak layan awak sangat tadi ♥ Takpe awak faham kan? :) Lepastu kite balik samasama ♥ Then mase maghrib tu jumpe lagi. Sekejap punn bermakne jugak kan? ♥ 


Oh btw sorry saya tak pandai mengurut :( Awak suruh urut, saya main tumbuktumbuk je kann? Maaf ye ♥ 


P/S : ILOVESOF*CKINGDAMNMUCH ♥ #Sorry for that F* things :D


ASSALAMUALAIKUM :'>